Super Blogmeet la Mediaş








Şi a fost să fie şi prima întâlnire a bloggerilor din Mediaş pe acest an. S-a întâmplat sâmbătă, 7 ianuarie 2012 la sala de protocol a Restaurantului Traube, unde nu mai puţin de 19 bloggeri au venit pentru a pune la punct "bătăliile" anului în blogosfera locală. Ceea ce mi-a plăcut tare mult a fost prezenţa Bunineţilor, oameni care dovedesc faptul că la vârste respectabile nu au nicio problemă cu "mânuirea" unui blog sau a altor chestii asemănătoare. Cinste lor! Apoi, a fost prezent pentru prima dată în calitate de blogger şi Cristi Pustai, dar şi Andrada Jeleriu. În ceea ce mă priveşte, aseară la Blogmeet am aflat că am cont de Twitter şi vă rog să mă credeţi că habar nu am avut de chestia asta. La fel de frumos vă rog să mă credeţi că la fel, habar nu am cum se foloseşte, dar dacă am cont acum, ne punem cu burta pe online şi învăţăm şi Twitter-ul. Exact despre asta s-a discutat, despre cum se foloseşte şi la ce e bun Twitter-ul, dar şi despre drepturile de autor şi respectarea lor, cursurile de Wordpress şi Blogging care vor fi realizate la Mediaş, blogurile care vor fi susţinute de Cosmin Tătaru, promovarea Mediaşului şi evaluarea site-urilor liceelor din Mediaş (care site-uri? aş întreba, fără să fiu rău). De asemenea, o chestie care m-a durut rău şi asupra căreia voi reveni în maxim 2 zile este şi realizarea unei machete absolut superbe a Mediaşului de către domnul Ladislau Volgyesi, machetă care stă depozitată pe nu ştiu unde exact pentru că...nu i se găseşte un loc. Cum vă spuneam, voi reveni asupra subiectului. Iată şi lista bloggerilor participanţi, listă pe care am luat-o de pe blogul lui Feri Teglaş - feriteglas.net. (cu respect vă spun că nu îi cunosc chiar pe toţi blogger-ii prezenţi).

Mircea Hodarnau | Cristian Pustai | Cristina Pustai | Feri Teglaş | Cosmin Tataru | Daniel Dabacan | Rocs | Andrada Pumnea | Cisteian Cristian | Andrada Talida | Antonela Barbu | Ladislau & Sanda Volgyesi | Istvan Bertalan| Mihai Brasoveanu | Anca Birsan | Iudith Zsolt | Jenel Marin (Biblioteca Nationala) si cu voia dumneavoastră, şi eu.

Un produs Blogger.